PAGES:PATHWAYS FOR GUIDING EMPLOYMENT SKILLS FOR ASD

Проектът се фокусира върху хората с ASD и се формулира около 3 оси: интервенция, образование и включване на пазара на труда. Ученето през целия живот включва обучение за достъп до пазара на труда и учене през целия живот. В контекста на интервенцията се вземат предвид местните подходи с глобална и международна перспектива, която позволява прехвърлянето на добри практики, новаторски опит и отворени образователни ресурси, които са адресирани както към ASDs, така и към професионалистите, работещи с тях, както и към потенциалните работодатели.

Целите на проекта са:

  • Обучение на хората с ASD да се включат на пазара на труда.
  • Принос към методологията за включване на хората с ASD на пазара на труда.
  • Улесняване на позитивна работна среда за обучението на лицата, участващи в АЯР, както и за работодатели, мениджъри.
  • Насочете компаниите за набиране на хора с ASD и улеснете адаптирането към работните места.

Целеви групи

  • Хора с ASD
  • Експерти и професионалисти, които работят с хора с ASD в различните страни партньори.
  • Професионалисти, работещи с ASD, работодатели, техници и експерти по въпросите на трудовата интеграция.

Очаквани резултати

  • Предоставяне на препоръки за правилното набиране на хора с ASD, за да се предотврати злоупотребата. Проектът претендира, че произвежда материали за подпомагане на пазара на труда, за да улесни не само социално-трудовото включване на хората с ASD, но и най-вече устойчивостта на работните им места.
  • Помогнете за създаване на подходяща среда и добро отношение към хората с ASD по време на работа.
  • Извършване на карта на териториалните мрежи между сродните организации на общността, за да се направи възможно прилагането на резултатите и включването на хората с ASD в редовния пазар на труда и устойчивостта на тази работа. За постигането на тези резултати ще се разработи O3, набор от ресурси с отворен код за трудовото включване на хората с АСД, които ще извършват следните дейности:
  • O3.1. Разработване на наръчник с препоръки за фирми, за да се наемат хора с ASD и така да се предотврати злоупотребата.
  • O3.2. Разработване на наръчник за добри практики за компаниите, за да се създаде подходяща среда и да се насърчи доброто отношение към хората с ASD по време на работа (включително видеоклипове *).
  • O3.3. Разработване на ръководство за териториалните мрежи между сродни организации на общността в интерактивен формат на картата.
  • Записването на дейностите по обучението ще бъде основа за видеоклипове * за използването на метода на КПИ за разрешаване на конфликти в образователната и трудовата сфера с колективния АСД.
  • Въвеждане на метода CPT (Културен педагогически театър) и неговото приложение в образователни групи и в специални трудни ситуации. За тази цел ще бъдат проведени съвместни обучителни дейности в четирите страни партньори (ЕС, България, Италия и Великобритания) и ще обучат участниците да представят метода на специализирана публика (учители, преподаватели, социални и здравни специалисти от сектора). ) и да знае как методът се прилага в три фази: "IFT" Interactive Form Theatre, "IDT" Interactive Design Theatre и "ISW" Интерактивно писане.
  • Разпространение на продуктите и резултатите от проекта на европейско равнище от всички, които участват в интервенцията с хора с ASD, представители на социално-образователните услуги, професионално обучение и свободно и законно включване на работодатели, чувствителни към включването на групите в неравностойно положение на пазара на труда. За целта в Испания и Италия ще бъдат разработени 2 мултипликационни събития, които ще представят интелектуалната продукция. Тя ще се възползва и от дейностите за обучение, за да представи накратко проекта, неговите цели, продукти и резултати.

CIST Презентация на семинар "Предизвикателства и подходи в обучението по информатика и ИТ", 15-17 декември 2017 г.

EU contribution: 

179062.00EUR

Duration: 

October, 2017 to September, 2019

Project coordinator: 

FORO TECNICO DE FORMACION SL

Website: